Μένουμε Ασφαλείς

Κύρια προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια και η προστασία των εργαζομένων μας, η ασφαλής εξυπηρέτηση των πελατών μας και η λήψη όλων των ενδεδειγμένων μέτρων για την αντιμετώπιση του ιού COVID-19.
Καλούμε τους πελάτες μας να περιορίσουν τις κινήσεις τους σύμφωνα και με τις οδηγίες της Πολιτείας, για προστασία των ιδίων, της οικογένειας και όσων έρχονται σε επαφή μαζί τους.

Μέτρα πρόληψης στα καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών:
• Διαχείριση της ροής των πελατών εντός των καταστημάτων για προστασία του προσωπικού και των πελατών μας, ακολουθώντας την απόφαση του κράτους. Δεν θα υπάρχει υπέρβαση πέραν του ενός ατόμου ανά 8 τετραγωνικά μέτρα ωφέλιμου χώρου, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων.
• Τοποθέτηση ειδικών προστατευτικών στους πάγκους εξυπηρέτησης.
• Κλιμάκωση των μέτρων για καθημερινή καθαριότητα των χώρων μας.
• Τοποθέτηση αντισηπτικού στην είσοδο κάθε καταστήματος για χρήση από τους πελάτες.
• Χορήγηση χειρουργικών γαντιών για χρήση από τα μέλη του προσωπικού που το επιθυμούν. Σημειώνεται πως βάσει κατευθυντήριων γραμμών του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) η χρήση γαντιών δεν αποτελεί από μόνο του μέτρο προστασίας και δεν αντικαθιστά την ανάγκη συχνής πλύσης των χεριών, ως οι κανόνες ατομικής υγιεινής.


Mέτρα για την προστασία των εργαζομένων μας και των πελατών μας:
• Καθημερινή ενημέρωση του προσωπικού μας μέσω ειδικά διαμορφωμένης σελίδας στο Portal, για όλες τις εξελίξεις και εφαρμογή των οδηγιών του Υπουργείου Υγείας.
• Ενίσχυση της τηλεργασίας και ευέλικτων τρόπων εργασίας όπου είναι εφικτό
• Εφαρμογή όλων των μέτρων που αφορούν στα ταξίδια και μετακινήσεις
• Αντικατάσταση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων με τηλεφωνικές ή βιντεοδιασκέψεις.
• Τοποθέτηση αντισηπτικών υγρών σε όλα τα Καταστήματα/Υπηρεσίες και οδηγίες για πιστή τήρηση των κανόνων ατομικής υγιεινής.
• Ακύρωση όλων των μαζικών συγκεντρώσεων σε κλειστούς χώρους.
• Αναβολή όλων των κοινωνικών εκδηλώσεων ή δραστηριοτήτων, και σεμιναρίων.
• Όλες οι συναντήσεις μεταξύ μελών του προσωπικού, ανεξαρτήτως κτιρίου και ορόφου, γίνονται αυστηρά μέσω τηλεφώνου ή βιντεοδιάσκεψης.


Εξυπηρέτηση από το σπίτι #stayhome
Αξιοποίησε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης των Γενικών από το σπίτι ή από όπου και αν βρίσκεσαι.

• Υποβολή Απαιτήσεων
Αν έχεις ζημιά, απώλεια ή κάποιο ατυχές περιστατικό το οποίο εμπίπτει στις Καλύψεις του Ασφαλιστηρίου σου, συμπλήρωσε Έντυπο Απαίτησης, το οποίο μπορείς να βρεις εδώ: https://www.gic.com.cy/home/faq22/

• Πληρωμή ασφαλίστρου μέσω JCC
Εξόφλησε άμεσα και γρήγορα τα ασφάλιστρά σου μέσω της JCC https://www.jccsmart.com/e-bill/8030066

• Ασφάλιση Online:
Με τρία απλά βήματα αγόρασε την ασφάλισή σου εύκολα και γρήγορα, κάνοντας κλικ εδώ: https://www.gic.com.cy/home/insurance-online/

• Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
Το κέντρο εξυπηρέτησης μας 8000.87.87 είναι στη διάθεσή σου για εξατομικευμένες πληροφορίες από Δευτέρα-Πέμπτη 7:30-14:00 & 15:00-17:45 και Παρασκευή 7:30-14:00