Ανακοινώσεις

«Πρωτοποριακές και ευέλικτες ασφαλιστικές καλύψεις» - συνέντευξη Εύρου Κυριακίδη

Ο Εύρος Κυριακίδης είναι Τεχνικός Διευθυντής των Γενικών. Η συνέντευξη έχει παρουσιαστεί στην έκδοση Σεπτεμβρίου 2019 στο περιοδικό Capital Today.

Ποιες είναι οι προκλήσεις που καλείστε να αντιμετωπίσετε ως ασφαλιστική εταιρεία;

Μια σημαντική πρόκληση και ένας από τους σημαντικότερους στόχους των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου είναι η παροχή προϊόντων, υπηρεσιών και εξυπηρέτησης που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της αγοράς και της κοινωνίας. Μια σημαντική σύγχρονη τάση είναι και η χρήση του διαδικτύου το οποίο, πέραν της λειτουργίας του ως μέσο ενημέρωσης, αξιολόγησης και αγοράς αγαθών και υπηρεσιών, αποτελεί κύριο μέσο επικοινωνίας, αλληλοεπίδρασης και κοινωνικοποίησης.

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου είναι η ασφαλιστική εταιρεία που άνοιξε στην κυπριακή αγορά το δρόμο για τη ψηφιακή μεταρρύθμιση αφού πρώτη εισήγε στην αγορά την πώληση ασφαλιστηρίων μέσω διαδικτύου. Μέσω της ιστοσελίδας www.gic.com.cy το κοινό έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τα χαρακτηριστικά και το κόστος, να ολοκληρώσει την αγορά ασφαλιστηρίου οχημάτων, κατοικιών, ταξιδιού, οδηγών και κυνηγών και να λάβει το ασφαλιστήριο του μέσω E-mail μέσα σε λίγα λεπτά.
Πέραν της αξιοποίησης του διαδικτύου, οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου επενδύουν σε νέες τεχνολογίες και στη ψηφιακή μεταμόρφωση της λειτουργίας της Εταιρείας με όφελος για τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το προσωπικό.
Οι ευρύτεροι στόχοι/προκλήσεις της εταιρείας είναι:

  • H επικέντρωση στην εξυπηρέτηση μέσα από πελατοκεντρική προσέγγιση και η ανάπτυξη όλων των καναλιών προώθησης και πωλήσεων των ασφαλιστηρίων, υφιστάμενων και νέων.
  • Η προώθηση και υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών που διέπουν ολόκληρο το φάσμα της λειτουργίας της Εταιρείας και η συνεχής επένδυση σε ανθρώπινο κεφάλαιο, μέσα από εκπαίδευση, καθοδήγηση και παρακίνηση.
  • H διατήρηση ενός ισοζυγισμένου χαρτοφυλακίου με το οποίο παρέχονται ταυτόχρονα διευρυμένα και ευέλικτα προϊόντα και ο περιορισμός των δαπανών μέσω βελτίωσης στην αποτελεσματικότητα του τρόπου λειτουργίας.

Ποια βήματα έχετε κάνει στην ψηφιακή εποχή;

Μια σημαντική καινοτομία που έχουμε ανακοινώσει είναι η εφαρμογή κινητού τηλεφώνου Drive Safe – η πρωτοποριακή εφαρμογή τηλεματικής που καταγράφει την οδηγική συμπεριφορά βοηθώντας τους οδηγούς να γίνουν ακόμη καλύτεροι και να οδηγούν με έναν πιο ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, εξοικονομώντας κόστος και καύσιμα.

Αξιοποιώντας τους αισθητήρες και την υπηρεσία τοποθεσίας του κινητού τηλεφώνου, το Drive Safe είναι σε θέση να αναγνωρίσει την έναρξη και λήξη κάθε διαδρομής και να βαθμολογήσει την οδηγική συμπεριφορά του χρήστη. Η βαθμολογία για κάθε διαδρομή και η συνολική βαθμολογία του οδηγού υπολογίζεται βάσει του προηγμένου αλγορίθμου βαθμολόγησης του Drive Safe. To Drive Safe παρέχει στον οδηγό πλήρη και λεπτομερή πληροφόρηση αναφορικά με την οδηγική συμπεριφορά του για κάθε διαδρομή, καταδεικνύοντας όλα τα σημεία στα οποία η οδήγηση του δεν ήταν η ιδανική. Μέσω της εφαρμογής μετριέται και η απόσπαση προσοχής του οδηγού, που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αιτίες τροχαίων ατυχημάτων στις μέρες μας. Ο οδηγός μπορεί να δει την οδηγική του συμπεριφορά διαχρονικά και πώς αυτή συγκρίνεται με την οδηγική συμπεριφορά άλλων οδηγών.

Το Drive Safe επιβραβεύει τους καλούς οδηγούς οι οποίοι σύντομα θα λαμβάνουν έκπτωση στην ανανέωση του ασφαλιστηρίου τους, ανάλογα με τη βαθμολογία τους, καθώς και βαθμούς επιβράβευσης, τα Safe Miles, τα οποία μπορούν να εξαργυρώνουν σε επιλεγμένους συνεργάτες μας.

Το Drive Safe είναι ένα από τα πρώτα βήματα της στρατηγικής Ψηφιακού Μετασχηματισμού των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Πολλά ακόμη βήματα βρίσκονται στα στάδιο του σχεδιασμού και είναι προς υλοποίηση και σύντομα θα ανακοινωθούν. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην υιοθέτηση και ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών, εργαλείων και διαδικασιών που θα προσφέρουν στους πελάτες μας αλλά και στους υποψήφιους πελάτες μας μια συνεχώς αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία.

«Με ασφάλεια στην ψηφιακή εποχή» - συνέντευξη δρ Ευάγγελου Μονοχρήστου

Ο δρ Ευάγγελος Μονοχρήστου είναι Digital Business Services Manager, Insurance Business της Τράπεζας Κύπρου. Η συνέντευξη έχει παρουσιαστεί στην έκδοση Ιουλίου 2019 στο περιοδικό IN Business.

Πείτε μας την άποψή σας για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό στον ασφαλιστικό κλάδο.

Είναι γνωστό σε όλους ότι το σύνολο του χρηματο-οικονομικού τομέα μετασχηματίζεται ψηφιακά σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο μετασχηματισμός δεν αφορά μόνο την επαφή και επικοινωνία με τον πελάτη (υφιστάμενο ή υποψήφιο) μέσω της δημιουργίας μιας ψηφιακής εμπειρίας χρήσης αλλά ταυτόχρονα (και ίσως σε μεγαλύτερο βαθμό) αφορά την αυτοματοποίηση / ψηφιοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών των οργανισμών με σκοπό την ταχύτερη και πιο ποιοτική εξυπηρέτηση, τη βελτίωση της παραγωγικότητας και τη βελτίωση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.

Όπως αναφέρει η έρευνα της McKinsey & Company (May 2018) με τίτλο Insurance 2030, η ασφαλιστική βιομηχανία μετακινείται από το υφιστάμενο μοντέλο του "detect and repair" σε αυτό του "predict and prevent," μετασχηματίζοντας αναγκαστικά κάθε πτυχή του σημερινού τρόπου λειτουργίας της. Ο ρυθμός της αλλαγής θα αυξάνεται ολοένα και περισσότερο όσο οι διάφοροι εμπλεκόμενοι θα εξοικειώνονται με τη χρήση εξειδικευμένων και προηγμένων τεχνολογιών.

Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποια παραδείγματα διαδικασιών που θα αυτοματοποιηθούν στο χώρο σας μέσω της χρήσης τεχνολογιών όπως machine learning και artificial intelligence;

Ένας τομέας στον οποίο αναμένεται να υπάρξει ευρεία χρήση τέτοιων τεχνολογιών είναι αυτός της διαχείρισης των απαιτήσεων (claims management). Συστήματα που «εκπαιδεύονται» συνεχώς και έχουν πρόσβαση σε αντίστοιχα δεδομένα, θα μπορούν μέσα από φωτογραφίες να εκτιμήσουν το ύψος μιας ζημιάς και θα επιτρέπουν την άμεση διευθέτηση της αποζημίωσης (για μικρές ζημιές), μέσα σε μερικά λεπτά και χωρίς την ανάγκη εμπλοκής λειτουργού. Ταυτόχρονα, η δυνατότητα συνεχούς και αυτόματης επεξεργασίας και σύγκρισης μεγάλου όγκου δεδομένων, στοιχείων και φωτογραφικού υλικού, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην αποκάλυψη περιπτώσεων απάτης (fraud detection).

Ο τομέας, επίσης, της επικοινωνίας και εξυπηρέτησης έχει αρχίσει να επηρεάζεται σημαντικά, με τεχνολογίες όπως chat / smart bots να αντικαθιστούν τους λειτουργούς σε κάποια από τα καθημερινά απλά σενάρια επικοινωνίας (π.χ. λήψη προσφοράς, διευθέτηση αιτημάτων, ανανεώσεις συμβολαίων).

Ποιες δυσκολίες παρουσιάζονται ή θα παρουσιαστούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου;

Καταρχήν, δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι ο ασφαλιστικός κλάδος διέπεται από ένα εξαιρετικά αυστηρό κανονιστικό και εποπτικό πλαίσιο, γεγονός το οποίο επιβραδύνει ορισμένες φορές την ταχύτητα του μετασχηματισμού. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι πάντοτε αρνητικό - δημιουργεί όμως μια δυσκολία στην γρήγορη υιοθέτηση τεχνολογιών και καινοτομιών.

Την ίδια στιγμή, ο ασφαλιστικός κλάδος αποτελείται, στην πλειοψηφία, από μεγάλους οργανισμούς οι περισσότεροι εκ των οποίων λειτουργούν εδώ και πολλές δεκάδες χρόνια. Σε συνδυασμό με το αυστηρό πλαίσιο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι πάντοτε πολύ πιο δύσκολος και χρονοβόρος σε εταιρίες με αυτά τα χαρακτηριστικά, σε αντίθεση με νέες εταιρίες που ξεκινούν τώρα και το όλο μοντέλο τους είναι ψηφιακό. Αυτός είναι ο λόγος που τελευταία εμφανίζονται αμιγώς ψηφιακές ασφαλιστικές εταιρίες, που όμως μολονότι φαίνεται να υιοθετούν το σωστό τεχνολογικά μοντέλο, είτε αποτυγχάνουν, είτε αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα κερδοφορίας. Φαίνεται ότι η υιοθέτηση της τεχνολογίας από μόνη της δεν αρκεί, αφού από τη μια η ενσωμάτωση της πολύχρονης εμπειρίας και γνώσης του ασφαλιστικού αντικειμένου δεν είναι εύκολη υπόθεση, ενώ από την άλλη η δημιουργία αισθήματος αξιοπιστίας στον πελάτη απαιτεί χρόνο.

Τέλος, οι πελάτες, ενώ αναμένουν ψηφιακές υπηρεσίες και απλοποίηση / επιτάχυνση των διαδικασιών, ταυτόχρονα φαίνεται σε αρκετές περιπτώσεις να αποζητούν την προσωπική σχέση και επικοινωνία με την ασφαλιστική τους εταιρία.

Ποια θα είναι η επιρροή του ψηφιακού μετασχηματισμού στο εργατικό δυναμικό;

Όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε μεγάλη αλλαγή που αφορά τον τρόπο λειτουργίας ενός οργανισμού, η επιρροή θα είναι σημαντική. Συγκεκριμένοι και παραδοσιακοί ρόλοι θα εξαλειφθούν ή θα μειωθεί η αναγκαιότητά τους. Την ίδια στιγμή όμως, μια σειρά από νέους και πιο εξειδικευμένους ρόλους θα εμφανιστεί, τόσο λόγω της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών όσο λόγω της αύξησης της πολυπλοκότητας και του όγκου των προσφερόμενων προϊόντων, της ανάγκης για διαχείριση και επεξεργασία τεράστιου όγκου πληροφοριών και δεδομένων και της κατακόρυφης αύξησης των «συναλλαγών» που θα πραγματοποιούνται αλλά και των σημείων επαφής που θα έχουν στη διάθεσή τους οι πελάτες.

Πως βοηθά ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων στους millennials και generation Z;

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δίνει στις ασφαλιστικές εταιρίες τη δυνατότητα να προσφέρουν, μεταξύ άλλων, ευέλικτα και προσωποποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες με έναν απλό και γρήγορο τρόπο μέσω της χρήσης καναλιών επικοινωνίας που προτιμούν οι συγκεκριμένες γενεές (π.χ. web, mobile). Την ίδια στιγμή, η χρήση καινοτόμων εφαρμογών ή ακόμη και εφαρμογών gamification επιτρέπουν την προσέγγιση των νεότερων γενεών με έναν τελείως διαφορετικό σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα για εμάς, στις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου αποτελεί το mobile app "Drive Safe", το οποίο, αξιοποιώντας τους αισθητήρες και την υπηρεσία τοποθεσίας του κινητού τηλεφώνου, είναι σε θέση να αναγνωρίσει την έναρξη και λήξη κάθε διαδρομής και να βαθμολογήσει την οδηγική συμπεριφορά του χρήστη. Το app βοηθά τους οδηγούς να γίνουν ακόμα καλύτεροι στον δρόμο, να οδηγούν με έναν πιο φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, και ταυτόχρονα, να λαμβάνουν έκπτωση στην ανανέωση του ασφαλιστηρίου τους, ανάλογα με τη βαθμολογία τους και να εξαργυρώνουν τα Safe Miles που συλλέγουν σε συνεργάτες που έχουμε επιλέξει.

Το Drive Safe είναι ένα από τα πρώτα βήματα της Στρατηγικής Ψηφιακού Μετασχηματισμού των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Πολλά ακόμη βήματα βρίσκονται στα στάδιο του σχεδιασμού και είναι προς υλοποίηση και σύντομα θα ανακοινωθούν. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην υιοθέτηση και ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών, εργαλείων και διαδικασιών που θα προσφέρουν στους πελάτες μας, αλλά και στους υποψήφιους πελάτες μας, μια συνεχώς αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία.

Η ασφάλιση δεν έχει (μόνο) κόστος - έχει αξία

Συνέντευξη Έφης Γεωργίου, Διευθύντριας του Τμήματος Προσωπικών Ασφαλίσεων των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου.

Γιατί θεωρείται η ασφάλιση αξία και όχι κόστος;

Ο θεσμός της ασφάλισης αποτελεί παγκοσμίως, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας κάθε χώρας. Αυτό συμβαίνει και στην Κύπρο, όπου ο θεσμός της ασφάλισης έχει ολοένα και πιο αυξημένο ρόλο να διαδραματίσει. Στον Γενικό Κλάδο (ασφάλιση περιουσίας, ευθύνης κ.λπ.) δραστηριοποιούνται 30 ασφαλιστικές εταιρείες από τις οποίες ιδιώτες και επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα ασφαλιστικών σχεδίων εκείνο που ανταποκρίνεται καλύτερα στις δικές τους ανάγκες και στα δικά τους δεδομένα. Η ασφάλιση βοηθά τους πολίτες να διαχειριστούν και να μειώσουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν μεταφέροντας στις ασφαλιστικές εταιρείες ένα τεράστιο και απρόβλεπτο οικονομικό κόστος στο οποίο πιθανόν να εκτίθεντο αν πρόκυπτε μια απώλεια ή ζημιά. Υπό αυτήν την έννοια, ο ασφαλισμένος, με την καταβολή ενός ασφαλίστρου, εναποθέτει την ευθύνη της προστασίας της περιουσίας του στις ασφαλιστικές εταιρείες.

Η ασφαλιστική βιομηχανία διαθέτει κάθε χρόνο σημαντικά κεφάλαια για την πληρωμή αποζημιώσεων προς τους ασφαλισμένους για απώλειες ή ζημιές από ασφαλισμένους κινδύνους. Με αυτόν τον τρόπο εκπληρώνει την υπόσχεση που έδωσε στον ασφαλισμένο με τη σύναψη της ασφάλισης.

Με το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, το όφελος για την κοινωνία είναι τεράστιο καθώς επιτρέπει σε ιδιώτες και επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται και να ασχολούνται με τις καθημερινές εργασίες τους χωρίς να ανησυχούν για απρόβλεπτα συμβάντα.

Πως λειτουργεί η σχέση ασφαλισμένου – ασφαλιστικής;

Θεμελιώδης βάση ενός ασφαλιστηρίου είναι η Πρόταση ασφάλισης την οποία ο ασφαλισμένος συμπληρώνει και υπογράφει και στην οποία καθορίζονται, μεταξύ άλλων, το σχέδιο ασφάλισης της προτίμησης του και τα ασφαλισμένα ποσά, σύμφωνα με τη δική του εκτίμηση. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ασφάλισης, ο ασφαλισμένος παραλαμβάνει το βιβλιάριο του ασφαλιστηρίου (ή ασφαλιστήριο συμβόλαιο) και τον πίνακα ασφαλιστηρίου, στα οποία αναφέρονται σε πλήρη λεπτομέρεια οι καλύψεις, όροι, εξαιρέσεις και περιορισμοί του ασφαλιστηρίου.

Ο καθορισμός του ασφαλίστρου βασίζεται σε απλές, βασικές αρχές. Κάθε ασφαλιστική εταιρεία εκτιμά τον κίνδυνο προς ασφάλιση και την πιθανότητα και δριμύτητα της οποιασδήποτε μελλοντικής Απαίτησης. Ακολούθως, με τη χρήση στατιστικών δεδομένων και με εργαλείο την πείρα, γνώσεις και εξειδίκευση που έχει αποκτήσει, μια ασφαλιστική εταιρεία είναι σε θέση να καθορίσει το αντίτιμο σε ασφάλιστρο, το οποίο θα πρέπει ο ασφαλισμένος να καταβάλει και το οποίο αντιπροσωπεύει μια μικρή συνεισφορά προκειμένου να αποφύγει την πληρωμή του άγνωστου και πολύ μεγαλύτερου ποσού που θα επωμιστεί σε περίπτωση που προκύψει απώλεια ή ζημιά και δεν είναι ασφαλισμένος.

Στην ασφαλιστική βιομηχανία, στον Κλάδο περιουσίας, υπάρχουν ασφαλιστήρια που έχουν ως βάση αποζημίωσης την αξία αντικατάστασης (ανακατασκευή της περιουσίας με τον ίδιο τρόπο, μέγεθος, σχεδιασμό, προδιαγραφές και εμφάνιση ως να ήταν καινούρια) ενώ υπάρχουν και ασφαλιστήρια που έχουν ως βάση αποζημίωσης την πραγματική αξία για τον καθορισμό της οποίας αφαιρείται απόσβεση βάσει της ηλικίας της οικοδομής ή/και περιεχομένου η οποία οφείλεται σε μείωση της αξίας λόγω παλαιότητας, φθοράς ή χρήσης.

Για όλα τα σχέδια ασφάλισης ισχύει ο αναλογικός όρος - αν δηλαδή το ασφαλισμένο ποσό για το κτίριο ή/και περιεχόμενο ή/και πολύτιμα αντικείμενα δεν αντιπροσωπεύει την αξία αντικατάστασης ή την πραγματική αξία αυτών, τότε η αποζημίωση θα είναι αναλογική. Με αυτόν τον τρόπο ο ασφαλισμένος συνεισφέρει στο κόστος της ζημιάς που είχε στην περιουσία του αφού το ασφάλιστρο που πλήρωνε αφορούσε μέρος της αξίας της περιουσίας του και όχι ολόκληρη.

Πως υπολογίζεται η Αποζημίωση;

Με βάση το σχέδιο ασφάλισης που έχει επιλέξει ο ασφαλισμένος και σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου, λειτουργεί και ο διακανονισμός της οποιασδήποτε μελλοντικής απώλειας ή ζημιάς. Για τη διευθέτηση οποιασδήποτε Απαίτησης η ασφαλιστική εταιρεία είναι σε επικοινωνία με τον ασφαλισμένο στη διαδικασία συλλογής όλων των απαραίτητων πληροφοριών και αναθέτει την εκτίμηση της απώλειας ή ζημιάς σε ειδικούς εμπειρογνώμονες/εκτιμητές οι οποίοι ετοιμάζουν σχετική έκθεση στην οποία βασίζεται η αποζημίωση. Η αποζημίωση σε αξία αντικατάστασης στοχεύει να αντικαταστήσει και επαναφέρει την περιουσία στην κατάσταση που ήταν πριν να επέλθει ο κίνδυνος που επέφερε την απώλεια ή ζημιά. Ως εκ τούτου, σε περίπτωση που οι μέθοδοι κατασκευής ή υλικά έχουν αλλάξει με αποτέλεσμα να επαναφέρουν την περιουσία σε καλύτερη κατάσταση από ότι ήταν, τότε θα αφαιρείται από το ποσό αποζημίωσης ανάλογο ποσό το οποίο αντιπροσωπεύει βελτιώσεις στην ασφαλισμένη περιουσία.

Όλα τα ασφαλιστήρια περιουσίας έχουν αφαιρετέο ποσό (το ποσό που αποτελεί το πρώτο μέρος της ζημιάς το οποίο καταβάλει ο ασφαλισμένος) για τους πλείστους κινδύνους για τους οποίους προσφέρεται κάλυψη. Ο κίνδυνος της πυρκαγιάς, ο οποίος ενδεχομένως είναι και αυτός που θα προκαλέσει τη μεγαλύτερη ζημιά, δεν έχει, συνήθως, αφαιρετέο ποσό. Το ύψος των αφαιρετέων ποσών αναφέρεται στον πίνακα ασφάλισης ή στο λεκτικό του ασφαλιστηρίου.

Ο ασφαλισμένος οφείλει σε κάθε ανανέωση του ασφαλιστηρίου να επικοινωνεί με την ασφαλιστική εταιρεία και να αναθεωρεί, εάν πιστεύει ότι χρειάζεται, τα ασφαλισμένα ποσά. Επίσης, οφείλει να ενημερώνει για οποιαδήποτε αλλαγή στη φύση του ασφαλισμένου κινδύνου, να φροντίζει να διατηρεί την περιουσία του σε καλή κατάσταση και να παίρνει εύλογα μέτρα για την προστασία της.

Οι Γενικές, σε γενικές γραμμές;

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ασφαλιστική βιομηχανία της Κύπρου. Με έτος ίδρυσης το 1951, είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία του τόπου και η πολύχρονη πορεία τους έχει να επιδείξει σταθερότητα, κύρος, επαγγελματισμό και αξιοπιστία. Αποτελεί, σε μέγεθος, τη μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία στον Κλάδο Περιουσίας και φημίζεται για τη γρήγορη και δίκαιη διευθέτηση των Απαιτήσεων των ασφαλισμένων της.

Παρέχει ολοκληρωμένη γκάμα ασφαλιστικών σχεδίων που απευθύνονται σε ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις και επενδύει συστηματικά στην αναθεώρηση και βελτίωση των παραδοσιακών ασφαλιστικών σχεδίων αναπτύσσοντας πρωτοποριακές και ευέλικτες καλύψεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας εποχής.

Είχε πρωτοπορήσει πριν από 20 χρόνια με τη δημιουργία της πρώτης Υπηρεσίας Άμεσης Ασφάλισης Οχημάτων και Κατοικιών (Τηλευθεία) όπου το κοινό, μέσω Τηλεφώνου, με απλές, γρήγορες διαδικασίες και χωρίς γραφειοκρατία, έχει τη δυνατότητα να ασφαλίσει την κατοικία ή το όχημα του.

Επενδύει στην τεχνολογική αναβάθμιση και ανάπτυξη εισάγοντας πρώτη στην Κύπρο διαδικτυακή πλατφόρμα ασφάλισης στην οποία προσφέρονται ανταγωνιστικά προϊόντα που απευθύνονται σε ιδιώτες. Μέσω διαδικτύου, στο www.gic.com.cy, ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα, με απλά βήματα, να ολοκληρώσει την αγορά ασφαλιστικών σχεδίων (οχημάτων, κατοικιών, οδηγών, ταξιδιού, κυνηγών) και να λάβει τα σχετικά έγγραφα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Παράλληλα, οι Γενικές έχουν λανσάρει το πρωτοποριακό DriveSafeApp, το οποίο βοηθά τους χρήστες/οδηγούς να βελτιώσουν την οδική τους συμπεριφορά ενώ, ταυτόχρονα, προάγει κοινωνικό μήνυμα για καλλιέργεια οδικής συνείδησης με απώτερο σκοπό τη μείωση των δυστυχημάτων. Πρόσθετα, οι Γενικές διαθέτουν το Genikes Mobile App που, σε περίπτωση βλάβης ή τροχαίου ατυχήματος, εντοπίζει την ακριβή τοποθεσία του χρήστη/οχήματος και ενημερώνει, με το πάτημα ενός κουμπιού, την Υπηρεσία οδικής βοήθειας.

Στρατηγική κατεύθυνση για τις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου είναι να επενδύσουν περαιτέρω σε σύγχρονες πρωτοποριακές λύσεις που κάνουν τη διαδικασία ασφάλισης ακόμη πιο εύκολη και άμεση υπόθεση.

Νέα, μεγάλη διάκριση για το Νομικό Τμήμα των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου

Για 30 και πλέον χρόνια, το The Legal 500 μελετά και αναλύει τις ικανότητες και δυνατότητες των δικηγορικών γραφείων σε όλο τον κόσμο και οι δημοσιεύσεις του αποτελούν σημείο αναφοράς για όσους ψάχνουν για τα καλύτερα δικηγορικά γραφεία για τις ανάγκες τους. Η λίστα General Counsel Powerlist Κύπρου και Ελλάδας 2019, η πιο πρόσφατη έκδοση του The Legal 500, εστιάζει την προσοχή της και αξιολογεί νομικά τμήματα εντός εταιριών/οργανισμών (in-house) αναγνωρίζοντας τους νομικούς και τις ομάδες που διακρίνονται. Η GC Powerlist για Ελλάδα και Κύπρο αναδεικνύει εκείνα τα νομικά τμήματα με το μεγαλύτερο κύρος, επιρροή και καινοτομία στο χώρο.

Το TheLegal 500 αξιολόγησε νομικά τμήματα από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, για να προσδιορίσει εκείνα τα τμήματα τα οποία έχουν συμβάλει στην αλλαγή ή τη διαμόρφωση πολιτικής και πορείας στην εταιρεία ή τη βιομηχανία τους, αναπτύσσοντας τεχνικές λύσεις σε πολύπλοκα ζητήματα, δημιουργώντας καινοτόμες δομές για να διασφαλιστεί ότι η εσωτερική λειτουργία οδηγεί την επιχείρηση στο μέλλον. Η έμπειρη ομάδα ερευνητών του The Legal 500 διέκρινε το Νομικό Τμήμα των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου ως ένα από τα καλύτερα σε Ελλάδα και Κύπρο, σε όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας (όχι μόνο στην ασφαλιστική βιομηχανία).

Αυτή η διάκριση αποτελεί άλλη μια επιβράβευση του επαγγελματισμού, κύρους και υψηλού επιπέδου κατάρτισης και εξυπηρέτησης που το Νομικό Τμήμα των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου παρέχει και για το οποίο η Εταιρεία διακρίνεται.

Κατάργηση καρτών American Express

Αναφορικά με την πρόσφατη ανακοίνωση της Τράπεζας Κύπρου σε σχέση με τον τερματισμό των καρτών American Express, εάν το ασφαλιστήριό σου εξοφλείται με κάρτα American Express, είναι αναγκαίο για την απρόσκοπτη συνέχιση του ασφαλιστηρίου σου, να μας ενημερώσεις για τον νέο τρόπο πληρωμής του. 

Συγκεκριμένα, μπορείς να διευθετήσεις την πληρωμή του ασφαλίστρου μέσω:

1. Άλλης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας (συμπληρώνοντας το Έντυπο 1)  ή

2. Εντολής άμεσης χρέωσης (Sepa Direct Debit) (συμπληρώνοντας το Έντυπο 2).

Επισημαίνεται ότι εάν ο κάτοχος κάρτας/λογαριασμού που θα χρεωθεί δεν είσαι εσύ, η σχετική εντολή (Έντυπο 1 ή 2) θα πρέπει να υπογράφεται από τον κάτοχο της κάρτας/λογαριασμού.

Επίσης θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η πιο πάνω διαφοροποίηση, ως προς τον τρόπο πληρωμής του ασφαλίστρου, δεν επηρεάζει τυχόν εκπτώσεις που λαμβάνεις στο ασφάλιστρο σου οι οποίες θα συνεχίσουν να ισχύουν. Παρακαλούμε όπως έχουμε άμεσα οδηγίες σου ως προς τη μέθοδο πληρωμής του ασφαλίστρου, υποβάλλοντας το ανάλογο Έντυπο μέσω E-mail (general@gic.bankofcyprus.com) ή ταχυδρομικώς ή στα κατά τόπους Καταστήματα της Εταιρείας ή στον ασφαλιστικό σου διαμεσολαβητή.

Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις μπορείς να μας καλέσεις στο 8000.87.87 ή να επικοινωνήσεις με τον ασφαλιστικό σου διαμεσολαβητή.

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου είναι η επιλογή σου.

  1. Ολοκληρωμένα Σχέδια
  2. Αξιόπιστη Ασφάλιση
  3. Γρήγορη Εξυπηρέτηση

Όλα τα ασφαλιστήρια Σχέδια Οχήματος παρέχουν την 24ωρη εξυπηρέτηση Motor Assistance για οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος.

Μάθε περισσότερα

Tα ασφαλιστήρια Σχέδια Home Plus και Home Superior παρέχουν δωρεάν την 24ωρη υπηρεσία Home Assistance.

Μάθε περισσότερα

Εμπιστεύσου τις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου και ξέγνοιασε.

Κάλεσέ μας στο

8000.87.87