Συχνές Ερωτήσεις

Είχα ατύχημα με το αυτοκίνητό μου. Πώς μπορείτε να με βοηθήσετε;

Μην αγχώνεσαι! Για ατύχημα οχήματος ή περίπτωση βλάβης (μπαταρία/βενζίνη/λάστιχο κ.λπ.) κάλεσε κατευθείαν στην 24ωρη γραμμή Φροντίδας Ατυχήματος 77771121.

Σύντομα θα είμαστε κοντά σου για να κάνουμε την καταγραφή του, να τραβήξουμε φωτογραφίες και, αν χρειάζεται, να ρυμουλκήσουμε το όχημά σου.

Που μπορώ να βρω το κοντινότερο κατάστημα των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου; Ποιες ώρες μπορώ να το επισκεφτώ;

Είμαστε δίπλα σου για οτιδήποτε χρειαστείς! Βρες το κοντινότερό σου κατάστημα εδώ.

Μπορείς να επισκεφθείς τα καταστήματά μας από Δευτέρα - Πέμπτη 07.30 - 14.00, 15.00-17.45 και Παρασκευή 07.30 - 14.00.

Εναλλακτικά, μπορείς να καλέσεις δωρεάν στο 8000.87.87,  Δευτέρα - Πέμπτη 07.30 - 14.00, 15.00-17.45 και Παρασκευή 07.30 - 14.00 για να μιλήσεις με λειτουργό του Τηλεφωνικού μας Κέντρου.

Θα ήθελα να ασφαλίσω το σπίτι μου. Υπάρχει κάλυψη για το περιεχόμενο του σπιτιού;

Ήρθε η ώρα να νιώσεις σιγουριά για την κατοικία σου! Ναι, υπάρχει κάλυψη περιεχομένου κατοικίας. Σου δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε ασφαλιστικά Σχέδια:

  • Home Burglary
  • Home Flexible
  • Home Basic
  • Home Plus
  • Home Superior

Δες εδώ τις καλύψεις που προσφέρουν τα Σχέδια Ασφάλισης Κατοικίας

Αγόρασε Online Ασφάλιση αξιόπιστα, εύκολα και γρήγορα σε 3 βήματα!

Θα ήθελα να ασφαλίσω το όχημά μου. Στην κάλυψη συμπεριλαμβάνεται η φροντίδα ατυχήματος;

Ναι, η φροντίδα ατυχήματος συμπεριλαμβάνεται σε όλα τα σχέδιά μας. Σου δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε έξι ασφαλιστικά σχέδια:

  • Third Party Plus
  • Third Party Fire and Theft Plus
  • Comprehensive Plus
  • Comprehensive Superior
  • Third Party Web
  • Comprehensive Web

Δες εδώ τις καλύψεις που προσφέρουν τα Σχέδια Ασφάλισης Οχήματος

Αγόρασε Online Ασφάλιση αξιόπιστα, εύκολα και γρήγορα σε 3 βήματα!

Ετοιμάζομαι για ταξίδι και θα ήθελα να ασφαλιστώ. Η ασφάλεια ταξιδιού καλύπτει απώλεια, ζημιά ή καταστροφή σε αποσκευές;

Ναι, η ασφάλεια ταξιδιού καλύπτει  απώλεια, ζημιά ή καταστροφή σε αποσκευές. Πλέον εξερευνείς άφοβα και με ασφάλεια νέους προορισμούς! Σου δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία ασφαλιστικά Σχέδια για ενήλικες και ένα για παιδιά.

Μπορείς να ολοκληρώσεις την αγορά του Ασφαλιστηρίου σου online, μέσω της ιστοσελίδας μας. Για να προχωρήσεις Πάτησε εδώ

Στην ασφάλεια κυνηγού συμπεριλαμβάνεται η ασφάλιση όπλου;

Ναι, στην ασφάλεια κυνηγού δίνεται η δυνατότητα ασφάλισης όπλου.

 Ήρθε η ώρα να ασχοληθείς με το χόμπι σου χωρίς άγχη! Διαθέτουμε ολοκληρωμένα προγράμματα Ασφάλειας Κυνηγών. Σου δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία ασφαλιστικά σχέδια που καλύπτουν:

  • Θάνατο
  • Μόνιμη ανικανότητα
  • Προσωρινή ολική ανικανότητα για εργασία
  • Ιατρικά έξοδα
  • Απώλεια, ζημιά ή καταστροφή του όπλου

Για να ολοκληρώσεις την αγορά του Ασφαλιστηρίου σου online, μέσω της ιστοσελίδας μας, πάτησε εδώ.

Υπάρχει ασφάλεια που να καλύπτει Ιατρικά έξοδα;

Ναι, μπορείς να κάνεις ασφάλεια Προσωπικών Ατυχημάτων όπου συμπεριλαμβάνονται τα ιατρικά έξοδα. Προσφέρουμε καθορισμένα ποσά σε περίπτωση ατυχήματος που προκαλεί:

  • Θάνατο
  • Μόνιμη ολική ανικανότητα
  • Προσωρινή ολική ανικανότητα για εργασία
  • Ιατρικά έξοδα
  • Κάλυψη ταξιδιωτικών αποσκευών

Mάθε περισσότερα εδώ

Πώς μπορώ να ανανεώσω ή να τροποποιήσω την ασφάλισή μου;

Μπορείς ανά πάσα στιγμή να προχωρήσεις σε ανανέωση ή τροποποίηση της ασφάλισής σου.

  • Για Ασφάλεια Οχήματος ή Ασφάλεια Κατοικίας μπορείς να καλέσεις στο 8000.87.87 για να μιλήσεις με λειτουργό εξυπηρέτησης. 
  • Για οποιαδήποτε άλλη Ασφάλεια μπορείς να καλέσεις στο 2212 8700.
Πώς μπορώ να πληρώσω το Ασφαλιστήριό μου;

Σου προσφέρουμε τρεις εναλλακτικούς τρόπους για να πληρώσεις το Ασφαλιστήριό σου. Λίγο πριν τη λήξη του Ασφαλιστηρίου, σου στέλνουμε σχετική υπενθύμιση. Μπορείς να ολοκληρώσεις την πληρωμή με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Οnline στο www.jccsmart.com ή μέσω 1bank.
  • Με πάγια εντολή.
  • Με τη χρήση κάρτας, καλώντας στο 8000.87.87.
Μπορώ να πληρώσω το Ασφαλιστήριό μου online;

Ναι, μπορείς να πληρώσεις το ασφαλιστήριό σου online στο www.jccsmart.com ή μέσω 1bank.

Δεν μπορώ να πληρώσω το Ασφαλιστήριό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Δεν έχεις λόγο να ανησυχείς αν έχεις πρόβλημα με την πληρωμή του ασφαλιστηρίου σου. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η πληρωμή του, γίνεται επαναληπτική δοκιμή.

  • Στην περίπτωση πληρωμών με πάγια εντολή, αυτή εκτελείται τις πρώτες εργάσιμες μέρες κάθε μήνα (αφορά τη δόση του προηγούμενου μήνα) και αν δεν καταστεί δυνατή η εξόφληση εκτελείται ξανά μεταξύ 15-20 του ιδίου μήνα.

  • Στην περίπτωση πληρωμών μέσω κάρτας, αν δεν υπάρχει το διαθέσιμο υπόλοιπο, θα γίνεται επαναληπτική δοκιμή κάθε 10 ημέρες.

Αν έχει αλλάξει ο αριθμός ή η ημερομηνία λήξης της κάρτας σου μπορείς να επικοινωνήσεις στο 8000.87.87 για τη διόρθωση των στοιχείων.

Έχω Απαίτηση. Τι πρέπει να κάνω;

Ενημέρωσέ μας άμεσα για την Απαίτησή σου με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Μπορείς να καλέσεις στο 22128700 για να μιλήσεις με λειτουργό απαιτήσεων.
  • Μπορείς να επισκεφθείς τα καταστήματά μας από Δευτέρα - Πέμπτη 07.30 - 14.00, 15.00-17.45 και Παρασκευή 07.30 - 14.00. Βρες το κοντινότερό σου κατάστημα εδώ.

Μέσω E-mail: claims@gic.bankofcyprus.com

Έχω παράπονο. Τι μπορώ να κάνω;

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που έχω παράπονο από τις Γενικές

Εάν έχετε παράπονο σε σχέση με το ασφαλιστήριό σας ή την εξυπηρέτηση που είχατε από τα στελέχη ή τους συνεργάτες της Εταιρείας μας, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό.  Λαμβάνουμε όλα τα παράπονα πολύ σοβαρά υπόψη και για την καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτησή σας έχουμε θεσπίσει την ακόλουθη διαδικασία χειρισμού παραπόνων:

Επικοινωνήστε μαζί μας

Παρακαλείστε όπως υποβάλετε το παράπονο σας συμπληρώνοντας το «Έντυπο Υποβολής Παραπόνου».  Μπορείτε να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας κάνοντας κλικ εδώ.  Αφού το συμπληρώσετε μπορείτε να μας το στείλετε μέσω E-mail (complaints@gic.bankofcyprus.com) ή ταχυδρομικώς (Θεμιστοκλή Δέρβη 2-4, 1511 Λευκωσία).

Διερεύνηση

Μόλις παραλάβουμε το παράπονό σας θα σας αποστείλουμε εντός δύο εργάσιμων ημερών επιστολή στην οποία θα επιβεβαιώνουμε τη λήψη του. Το παράπονό σας θα διερευνηθεί δίκαια και αμερόληπτα από εξειδικευμένο προσωπικό.

Απάντηση

Εντός 15 εργάσιμων ημερών θα λάβετε γραπτή επιστολή που θα σας ενημερώνει για τα αποτελέσματα της διερεύνησης του παραπόνου το οποίο υποβάλατε. Σε περίπτωση που χρειάζεται περισσότερος χρόνος θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα, γραπτώς.

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν με ικανοποιεί η απάντηση του παραπόνου

Σε περίπτωση που η απάντηση που λάβατε δεν σας ικανοποιεί, επικοινωνήστε μαζί μας για να μας ενημερώσετε σχετικά με τους λόγους της διαφωνίας σας.  Παράλληλα, διατηρείτε το δικαίωμα σας να προσφύγετε στον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο (http://www.financialombudsman.gov.cy) τον εξωδικαστικό μηχανισμό επίλυσης διαφορών ή να ακολουθήσετε τη νομική οδό.

 

Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου είναι η επιλογή σου.

  1. Ολοκληρωμένα Προγράμματα
  2. Αξιόπιστη Ασφάλιση
  3. Γρήγορη Εξυπηρέτηση

Tα ασφαλιστήρια Σχέδια Home Plus και Home Superior παρέχουν την 24ωρη υπηρεσία Home Assistance.

Μάθε περισσότερα

Εμπιστεύσου τις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου και ξέγνοιασε.

Κάλεσέ μας στο

8000.87.87